Blogg-typ.

Okej, jag har en blogg. Ingen panik. Det gäller väl bara att uppdatera den lite ibland?
Och jag lovar att försöka låta vuxen och sofistikerad.

Det enda jag behöver lista ut nu är vilken typ av bloggare jag ska vara. Att köra på modeblogg känns rätt så uttjatat. Jag kan ju istället börja provocera folk, operera brösten och platinblondera håret ... men det tror jag inte skulle gynna någon. Dietblogg? Tala om för folk att man kan leva på yoghurt, och att alltid ha några energibars i närheten som löser eventuella svimningar? Gossipblogg? Motorbåtsblogg? Bokblogg?

Bläh. Det här är svårare än jag först trodde. Återkommer med svar senare.

Kommentarer
Postat av: Elin

Dagboksblogg á la Gretchen, tycker jag låter bäst!

2010-04-22 @ 18:17:17
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Annsiii

jag tror ändå jag skulle gilla om du skrev en motorbåts-blogg, om olika motorbåtar du skulle vilja köpa :D haha fett. Kul med en blogg! :)

2010-04-22 @ 18:56:05
Postat av: Sofia

Haha gossip har du iofs rätt bra koll på...så varför inte en "dagboksblogg" med inslag av gossipinlägg nån gång i veckan eller så? Jag hade gillat det!

2010-04-22 @ 19:54:50
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0