Gårdagen.

Igårkväll sjöng vi Singstar. Så mycket Singstar att min röst än idag låter väldigt rasslig. Jag och Ludde gjorde ett tappert försök till Rihannas S.O.S och det visade sig att Nils + ABBA = Sant. Han var klockren på alla ABBA låtar.

Efter vårt fina sjungande (förlåt alla grannar för våra stämmor) drog vi till Kåren. Där inne var det FULLSMOCKAT med folk och det kändes som att dansa i en bastu. Tror jag. Jag har aldrig dansat i en bastu - men förstå principen.

Efter Kåren blev jag bjuden på efterfest hos Sofia. Där var det väldigt trevligt och jag kom inte hem förrän klockan halv 6 på morgonen. Då fick jag för mig att städa och började diska. Var nära på att börja dammsuga också, men så långt gick det inte.

Idag är jag ganska trött, ja.
Men det går.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Om det går att diska, kan du inte komma hit och diska åt mig? =P Du kan få komma redan ikväll eller halv 6 imorgon på morgonen ifall du föredrar det...höhö!

2010-04-25 @ 21:44:16
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0