Här kommer ett inlägg.

10 FAVORITER
Färg: Detta må komma som en överraskning för vissa, min favoritfärg är rosa.
Mat: Ehm ... jag gillar kyckling.
Band: Smokie.
Film: Just nu är det "The Blind Side".
Bok: "Tidsresenärens hustru" kanske?
Sport: Wii.
Årstid: Sommar.
Veckodag: Fredag.
Glassmak: Kaktus lime-sorbet.
Tid på dygnet: Typ riktigt tidigt på dygnet - för då sover man oftast, och gör man inte det så är allt sådär mystiskt blått.

9 FÖR TILLFÄLLET

Humör: Harmonisk, det är heeelg.
Smak: Tuggummi.
Kläder: Jeans och tröja, lite strumpor och linsor.

Bakgrund: Min granne som sjunger på andra sidan väggen.

Nagellack: Svarta ... originellt jag vet.

Tid: 15:34.

Omgivning: Min ostädade lägenhet och en klocka som tickar.

Irritationsobjekt: Att jag måste börja plugga kalkylering - jag blir galen!

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej.

Brutit mot lagen: Ja.

Blivit arresterad: Nej.

Badat naken: Jag vet inte hur ni gör, men oftast så badar jag naken ... i badkar.

Varit med på TV: Yes.

Kysst någon du inte känner: Eh, ja.

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Mamma, Anna och ... Konrad.

Du tycker om: Eh, jag gillar faktiskt fler än 3 personer, minst 4 faktiskt.

Du inte gillar: Haha, jag ogillar många!

2 VAL
Kaffe eller te: Kaffe.

Vår eller höst: Vår.

1 ÖNSKAN: Att min lägenhet skulle ha förmågan att städa sig själv.



Nu ska jag iväg till ICA Maxi och handla mat och sedan städa min redan omnämnda ostädade lägenhet - vilket ultrafabulöst liv jag lever.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag är så nöjd över ditt val. Kaffe framför te. En vacker dag kanske du blir helklok!

2010-04-23 @ 16:38:10
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Visste inte att du var ett fan av Smokie =P

2010-04-25 @ 21:42:12
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0