A moment like this.

Jag har väntat på detta i ett år nu.
Jag har smidit planer på hur jag skulle kunna lura tentavakterna och övertala någon att ta på sig en peruk och skriva tentan åt mig.
Jag har bett till högre makter att skolans datorer skulle bli fuktskadade och få sig en knäpp som gjorde så att alla blir godkända.
Jag har sagt att jag skulle kunna göra vad som helst bara jag slipper det här.
Jag har sett på detta som en omöjlighet och aldrig orkat ta tag i det.
Jag har funderat på att ge upp och skita i min examen.
Jag har idiotförklarat mig själv 100 gånger minst och verkligen hatat detta av hjärta och själ ...

Och idag kom äntligen ögonblicket som jag har längtat efter så länge – JAG HAR KLARAT KALKEN.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är så bra!!!!! :)

2010-12-08 @ 17:09:07
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Sofia

HURRA!!!!!! Du är bäst!!

2010-12-08 @ 22:09:43
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0