A year has come and gone.

Årets bok: More than a motorcycle, Rich Teerlink & Lee Ozley, tråkigare bok får man leta efter! Tyvärr.
Årets uttryck: ”Ah, skjut mig”.
Årets plagg: Mina shorts som jag levde i under sommaren.
Årets pryl: IPHONE.
Årets låt: Eminen ft. Rihanna – Love the way you life, för jag spenderade dagar med att lära mig texten utantill och kan faktiskt allt nu.
Årets skiva: Alltså, jag lyssnar inte på skivor.
Årets film: A nightmare on Elm street, för jag ville se den so bad, och sedan visade den sig vara så dålig så det inte är sant.
Årets tv-program: Bones!
Årets snackis: Alla mina pojkar.
Årets personer: Sofia & Elin – utan dom hade inte den hör bloggen ens existerat.
Årets bästa kompis: Anna!
Årets utmaning: Kalkyleringen som jag faktiskt klarade!
Årets häftigaste: Att flytta till min egna lägenhet, det har varit häftigt om något.
Förhoppningar år 2011: Nu ska jag ta körkort. Ta examen. Och växa upp ännu mer.

År 2010 har varit ett bra år. Även om det har kantats av en del konstigheter, frustration och lite små-dåliga saker. Hur som haver känner jag att jag utvecklas framåt och det tackar jag för. Hade ju faktiskt sugit ganska stenhårt om jag istället gick baklänges. Nu ska jag istället se på film och så får det vara med det. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Årets snackis måste vi utveckla mer ;)

2011-01-03 @ 16:30:23
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0