Ambitions.

Ambitioner är ett intressant faktum. Ibland är dom ganska dominerande, man känner för att ta världen med storm och ibland kan man leta med ljus och lykta och inte hitta dom någonstans. Ibland vill jag göra allt och ibland tror jag att jag skulle vara nöjd med att bara inte göra något alls. Men min ambition med livet är väl att hitta något att syssla med som inte driver mig till vansinne, där möjligheten att ta över världen finns men även något som inte skulle innebära slutet om jag valde att ignorera det. Som vanligt så har jag inget svar på något alls, men det förvånar väl ingen?

Kan man säga såhär: mina ambitioner är att ha ambitioner? Eller blir det för klyddigt då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0