Feeling good.

Just nu, eller den senaste tiden har varit hektisk. Jag har haft fullt upp och inte orkat göra något som jag egentligen har behövt göra. Julen kan faktiskt vara ganska jobbig, om jag ska vara ärlig. Men julpynten är igång, snart färdig. Och det får mig att må bättre. Julhandeln är färdig, det får mig också att må bättre. Och morgondagen ser ljus ut, vilket gör att jag mår faktiskt mycket bättre.

Jag hatar dessa utmaningar. Dag 23, "detta får mig att må bättre". Jomen, slutet på julstressen får mig att må mycket bättre :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tsss. nu är det inte mycket kvar...sluta gnäll stumpan! GOD JUL på dig!! Hoppas du får en mysig dag! Puss

2010-12-24 @ 10:30:02
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0