Go Grete, it's your birthday. Typ.

Dag 16. Det ska handla om min 40 års-dag.

Jag fyller 40 år och det minsann firas. Jag ska slå till stort och ha värsta partyt. Jag ska hyra ett slott, och fixa privatplan till alla som är inbjudna så alla kan komma. Festen ska pågå i 3 dagar, en dag före min födelsedag, på min födelsedag, och en dag efter. Festen dagen före ska vara hajpad, och alla ska vara förväntansfulla och glada. Festen på min födelsedag ska vara extraordinär, massa dans, glädje och glamourös och ingen ska vara ledsen. Dagen efter min födelsedag ska dock vara lite deppig, folk ska vara lite ledsna över att det bästa partyt någonsin är över ... men då ska jag komma in med en överraskning, och massa choklad, och alla kommer bli glada igen, för än är det inte slut. När det väl är slut så kommer alla att åka hem och jag kommer att anlita en städfirma som städar upp allt efter oss. Och sedan ska jag börja planera min 50 års-dag.

Kommentarer
Postat av: Soffan

You go girl! Får jag komma?

2010-12-17 @ 11:01:39
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0