I'm a believer?

Dagens utmaning ska handla om min tro. Vad tror jag på? Gosh, I don't know? Jag tror på väldigt mycket, samtidigt så tror jag inte på något alls. Det finns saker jag borde tro på, men tyvärr gör jag inte det. Sedan finns det saker som jag absolut inte borde tro på, men som jag, i hemlighet, hoppas är sanna, bara för att göra vardagen lite mer spännande.

Det finns saker som många tror på men som jag inte hittar någon relevans till. Och det finns säkert folk som tycker att det jag tror är helt och hållet helknäppt.

Men jag tror på tron ... Jag tror att alla människor behöver en tro för att klara av livet vi lever. Och jag tycker att det är synd att "tro" oftast förknippas med något negativt som man himlar med ögonen åt.

Nu förstår jag själv inte vad det är jag har skrivit, men en dag som denna är det okej. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra tanke jag tror på dig!

2010-12-10 @ 09:51:39
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0