I've been upset, and I've been down.

Jag sitter just nu fast i en writers-block. Jag kommer inte på något roligt att skriva och hinner knappt med hälften av allt som ska göras. Det är den 22 december idag och än är det ingen jul i mitt hus, bara massa städning och frustration. Utmaningarna i bloggen går dåligt, och jag har halkat idag. Riktigt ordentligt. Så nu har jag ont i ryggen och kan inte böja mig ner, bra leder - I haz them, not. Och ja, det gör mig faktiskt lite upprörd.

Ännu mer upprörd blir jag när jag läser igenom detta inlägg och inser hur det lyser med sin frånvaro även om det är skrivet. Men det får duga. Det blir kanske bättre imorgon? Nu går jag.

Kommentarer
Postat av: I.

O čia ne viena iš tų dienų kai daugiau dirbi(judi) nei galvoji?

2010-12-22 @ 21:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0