Make me cry.

Att skriva om saker som får mig att gråta på självaste julafton känns ganska skruvat. Idag är en dag man ska glädjas och inte minnas saker som får en att gråta. Men utmaningen gäller och det är väl bara att berätta att jag gråter väldigt lätt när jag blir arg. Det är som om jag inte kan handskas med känslor och alla blandas kors och tvärs. Jag skrattar ihjäl mig när något riktigt tråkigt händer och jag gråter när jag blir förbannad. Och tro mig, det är inte lätt att argumentera för sin sak när rösten bryts och tårarna sprutar. Vad som är värst är att om det är en person som får en bli arg så tror den automatiskt att den har gjort en ledsen och på så sätt vunnit argumentationen. Fastän man då inte är ett dugg ledsen utan skitförbannad, men man kan inte förklara det för man gråter. Ibland är det svårt.

Och nu har jag avklarat ytterligare en utmaning, utmaningen för den 24 dagen "det här får mig att gråta".

Kommentarer
Postat av: Sofia

Mmmm jag kan också brista ut i gråt när jag är skitförbannad och det är som du säger inte bra när man ska argumentera!!! =/



Hoppas du hade det mys igår xxx

2010-12-25 @ 17:03:40
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0