Skitväder.

Det finns inte ord att beskriva hur mycket jag hatar detta väder. Hade det bara varit kallt hade det varit en sak. Hade det bara varit snö hade det varit en annan. Men nu är det konstant kallt, med konstant snö, som konstant skottas bort så det bildas konstant is. Is = jag halkar runt som en galning på Kalmars gator. Inte klokt vilket dåligt humör jag blir på. Sofia räddade mig två gånger idag från att trilla pladask på gumpen. Den tredje gången kunde ingen rädda mig, jag halkade, jag föll och jag har ont. Det som är värst är ju faktiskt det faktum att detta bara är början. Detta kommer hålla i sig till typ april, buuhu.

... och jag har återigen ont i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0