Only when I sleep.

Dag 15 idag, det betyder alltså att vi nästan har kommit halvvägs med alla utmaningar, och dagens entry ska handla om mina drömmar.

Eftersom jag inte vågar skriva om mina framtidsdrömmar så får det väl handla om dom drömmar man brukar drömma på nätterna. Och det gör jag ofta. Jag drömmer alltid mycket och ständigt. Och sedan kommer jag oftast inte ihåg vad drömmen handlade om alls. Det enda jag vet är att jag har drömt, och den och den personen var med. Vad vi gjorde, eller vad drömmen handlade om, minns jag nästan aldrig. Jag drömmer mycket. Ibland så mycket att jag vaknar upp tröttare än vad jag var när jag la mig. Och det händer väldigt sällan att jag vaknar upp en morgon och inser att jag inte har drömt alls. Drömmarna brukar oftast handla om vardagliga saker, det har hänt väldigt sällan att jag drömmer om något ovanligt. Mina drömmar innehåller bara personer som finns i min verklighet. Vissa personer drömmer jag ständigt om, medan andra inte förekommer alls, min egen pappa , till exempel, har jag bara drömt om cirka 2 gånger. Och vad det beror på har jag ingen aning om.

Slutsatsen vi kan dra här är alltså att jag alltid drömmer, att det aldrig handlar om coola grejer så som aliens eller att jag är tillsammans med Johnny Depp och att de flesta av mina kompisar brukar göra gästskådespel i mitt huvud, alla utom min pappa ... eller min lillebror för den delen?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du kanske inte vågar drömma om män du tycker om?? ;) Och du drömmer alltså inte om bröllop i strumpbyxor?? höhö

2010-12-15 @ 23:31:47
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0