Littul-B.

Jaha, då var det dags igen. Idag är det dag 6 och det ska handla om min favorit.

Av allt och alla, och hela min uppsjö av olika favoriter, så måste jag säga att det finns en där ute som är lite liiite bättre än alla andra och som älskas innerligt, även när han är dum, envis och barnslig. Nämligen min lillebror.

Ända sedan mamma och pappa tog hem honom från BB har han varit en stor del av mitt liv, ibland som ett störmoment som inte kunde sluta att titta på Mysteriet på Greveholm eller som killen som drog mig håret tills jag nästan blev flintskallig. Men för det mesta i form av ett glädjemoment. Han är min partner in crime och tillsammans face:ar vi världen när den är dum. Det finns bokstavligt talat inget jag inte skulle kunna göra för honom och just nu saknar jag honom som en åsna saknar sin åsnekompis.

MEEEN, nu ska jag inte sitta här och vara sentimental. Min favorit är min lillebror och det var det jag ville ha sagt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Naaaw Syskonkärlek är en fin kärlek!

2010-12-06 @ 23:05:19
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0