Allt i ett.

Det är sannerligen inte lätt att blogga när man inte har dator. Lånar mammas lilla dator ibland, men då bara för att snabbt kolla mailen och Facebook. Inte för att det händer något rolig där, men man måste ju ändå kolla. Min dator är på lagning, och jag förbereder mig för en lång separation från den. Been there, done that, så jag vet att det kommer ta lååång tid.

Istället konsumenrar jag vin. Känns som en bra ersättning. Och umgås med Anna och Max. Även dom duger fint som ersättning. Sedan har jag hittat två nya husdjur, två riktigt konstiga fåglar som hänger utanför Annas fönster. Dom flyger ingenstans och ser mysko ut. Har döpt dom till Remik och Pierre.

Ja, vad annars? Anna fyllde år igår. Hon är numera 21 år gammal och ett steg närmare 22. Köpte en tavla till henne, så jag och Max slog lätt priset för det STÖRSTA paketet. Och sedan fick hon en pinata, som hon misshandlade med ett paraply. Det var vackort :)

Och idag ska jag på utflykt. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fortfarande så kan man mms och smsblogga med mobilen ;) Men härligt med en uppdatering. Du verkar ha det fint!

2010-07-25 @ 23:54:00
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0