Hejdå Macbook ...

Idag har jag lämnat in min Macbook på lagning. Känns inte så kul. Kommer ta typ 2-3 veckor för Elgiganten att fundera ut vad som är felet och sedan reparera datorn. Buhuuuu. Känner mig ensam och data-övergiven.

En bra nyhet är dock att igår "knäcktes" mitt knä äntligen rätt och jag har inte längre ont. Visst ömmar det fortfarande lite, men nu slipper folk i alla fall höra hur jag hela tiden tjatar om att jag har ont. Haha. Nu kan jag istället tjata om hur mycket jag saknar min dator.


Kommentarer
Postat av: Ännsi

NOOOOOOOOOOOOOOO

2010-07-19 @ 10:44:25
Postat av: Sofia

hoho men den behövde nog en uppfräschning ;) Och räkna snarare med 3 veckor än 2....brukar ta ett tag.



Skönt att knäet är bättre i alla fall!

2010-07-19 @ 12:25:14
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0