Knä-uppdatering # 736.

Här kommer ytterligare ett inlägg dedikerat mitt knä.

Det gör fortfarande ont och jag börjar bli lite småirriterad. Ena stunden verkar det som om jag är på bättringsvägen, knät går att böja och jag haltar allt mindre, sedan vips ändras det och gör ont igen. Mamma tvingar mig till att ligga ner och inte röra på mig, alltså inte belasta knät. Jag hade aldrig trott att jag någonsin skulle säga det här, men det är ju förfan helt och hållet, rätt igenom, skittråkigt! Man blir helt galen efter Desperate Housewives, Ellen DeGeneres Show, Unga Mödrar x 2, Vänner och Christine. När One Tree Hill börjar är jag redo att slänga fläkten på TV'n och anstränga mitt knä. Gud. Vad. Tråkigt.

Sedan vill ingen umgås med mig heller. Anna är i Sundsvall och alla andra får plötsliga förhinder, känner mig löööved. (Okej jag överdriver, finns visst några som vill umgås med mig. Melanie kom faktiskt hit innan med chokladkaka, det ni!)

Nu ska jag anstränga mitt knä lite mer och gå ut i köket och hämta något att äta. Maybe lite chokladkaka om det finns? Höhö :P

Kommentarer
Postat av: Annsi

Fy, har man ont någotstanns så måste man belasta för att träna upp, ta tabletter så det inte gör ont.. POSS

2010-07-13 @ 23:43:11
Postat av: Elin

Stackare! Hoppas du läker snart! Och att du kan komma till mig på min födelsedag ;)

2010-07-14 @ 16:30:40
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0