Tillbaka till Litauen.

Imorgon åker vi till Litauen. Ska vara där till och med den 14 augusti och mina riktigt frekventa blogginlägg kommer såklart att bli färre. Höhö.

Sååå dagen idag har alltså spenderats med att gå runt i stan med mamma och letat efter "presenter" till alla möjliga släktingar och vänner. Blir galen. Väldigt svårt att para ihop person och present. Men det ska nog gå.

Hur som helst, som ni redan vet så ogillar jag packning ganska mycket så jag tänkte börja nu. Då blir jag kanske färdig någongång och på så sätt får jag kanske med mig några av de plagg jag faktiskt behöver. Till skillnad från förra gången då jag hade med mig tre par långbyxor men den svarta klänningen som verkligen behövdes stannade hemma. Lite typiskt mig, ja. Och nu ska det undvikas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0