Jag är seg på att blogga.

Igår lovade jag Sofia att jag skulle blogga lite. Problemet är att det verkligen står helt stilla i huvudet och jag kan inte komma på något vettigt att skriva ...

Jag lever och mår bra. Sover lite halvdåligt på nätterna och drömmer helt konstiga saker, (t.ex. att en av mina tjejkompisar blir tillsammans med vår videoproduktionslärare?). Jag spelar The Sims 2 alldeles för mycket och när jag inte gör det jobbar jag lite på Skin Beauty Lounge eller umgås med roliga kompisar. Jag har blivit lite småberoende av Varma koppen och slutligen byter nagellack varje dag. För den som är intresserad har min plötsliga Disney Channel-förälskelse svalnat. Det var kul så länge det varade, men nu är det över. Imorgon ska jag träffa Elin som är i Malmö och jag ska försöka att uppdatera min blogg lite oftare, men jag lovar inget ;)

TTYL

Kommentarer
Postat av: Elin

Det blir trevligt att träffas imorgon!

2010-07-02 @ 18:00:30
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hihi vem blev tillsammans med Mårten??! =P



Hoppas ni hade en mysig grillkväll. Och neeej disneychannel är inget att ha...det är ju bara massa ny skit! Heja att vara konservativ ;)

2010-07-05 @ 12:20:36
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0