Guess who's back?

Jag är tillbaka från vad jag utan några större problem skulle kunna klassificera som den längsta veckan i mitt liv. Det är helt sjukt när jag tänker att jag bara har varit borta i en vecka då det hela känns som år och dar och evigheter. Det är även helt sjukt hur vissa saker fortfarande inte har registrerats i min hjärna och hur jag jämt tänker "fel". Sjukt. Obehagligt. Dumt. Min farfar är död, jag har fortfarande inte fattat det och undrar ständigt var han är när farmor är i närheten ...

Nu måste jag knyta ihop massa lösa trådar. För lösa trådar finns det gott om. Måste även packa upp. Jag hatar att packa upp, nästan lika mycket som jag hatar att packa. Men det ska nog gå.

Hur som helst, jag är tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har saknat dig. Härligt att du är back on track.

2010-06-14 @ 09:09:04
URL: http://gerty.blogg.se/
Postat av: Emma

Uscha Grete, jag är verkligen jätteledsen för din skull! Så himla tråkigt. Tänker på dig!

2010-06-14 @ 11:22:06
URL: http://emmasabel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0