Hemmafru.

Dagen idag har spenderats med att leka hemmafru. Jag har lagat mat och städat, och fikat och handlat mat. När jag inte har gjort det har Anna och jag suttit med ritplattan och ritat (se riktigt vackra bilder nedan). Rååligt.

Känner inte riktigt att jag har så mycket att bidra med idag. Känner mig lite off. Ska istället fundera på vad jag ska klä ut mig till på fredag. Ska på filmfest och måste alltså ha en fiffig outfit. Anna ska klä ut sig till Rosa Pantern, så det måste ju bli något som matchar hennes outfit. Hm ...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hmmm....Vad kan du då klä ut dig till...Kom på nåt bra nu Gretchen! Du är alltid så duktig på det!



Btw. Hemmafru is the shit!

2010-06-15 @ 22:58:15
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0