Lekplats.

Idag promenerade Anna, Max och jag till en lekplats som skrämmande Teletubbie-land. Det enda som saknades var den där roliga solen med ett skrattande barnansikte (?) och kaniner som skuttade runt. Var riktigt spännande faktiskt. Jag hade ballerina-skor på mig och halkade runt på "gräsmattan" (som är gjord av konstgjort gräs) och slog mig på gumpen. Men det är sådant man får leva med.

Sedan fikade vi lite på Espresso House. En anka hoppade i princip upp i knät på en kille som satt med en macka i handen och på så sätt "slog ner mackan på marken" och åt upp den. Killen satt bara och gapade. Vi skrattade så vi nästan kissade på oss. Humor på hög nivå. Yes, indeed.




. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0