6 par klockor.

I lördags gjorde jag något som jag har skjutit upp ganska länge (typ 2 år?). Jag samlade ihop alla ofungerande klockor jag hade hemma och gick in med dom till Stjärnurmakaren.
Resultat: jag har numera 6 par fungerande klockor att välja mellan. Alltså en för varje dag i veckan. (Söndagar kräver inte en egen klocka, jag brukar inte hålla på och undra vad klockan är då i alla fall). Detta kommer bli underbart :)

Förövrigt den som vill veta, jag har alltid lite otur med nya klockor. Så ni som har köpt en dyr och fin klocka till mig i födelsedagspresent får gärna tänka om. Nya klockor har en tendens att alltid gå i sönder (och det har verkligen inget att göra med det faktum att jag brukar slå in dom i dörrkarmar).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0