Aningen omotiverad.

Måndag. Det känns aningen omotiverande, men det går. Mår fortfarande inte så bra. Att det alltid ska ta mig så lång tid att bli frisk igen. Jag tillhör dom där få lyckliga som aldrig blir riktigt riktigt sjuk utan går istället runt och mår halvdåligt i flera veckor. Så nu har jag det att se fram emot.

Vad annars kan jag berika eran dag med? Elin och Sofia hävdar att jag egentligen är sugen på efter-lunch kaffe men att jag av principskäl inte kan visa det för dom och därför inte går med på att handla kaffe. Detta stämmer faktiskt inte då kaffe kommer sist på min lista över saker jag vill just nu.

Åh, förlåt för så omotiverande blogg. Jag kan inte komma på något intressant (eller ointressant med för den delen) att skriva. Ajdö.

Joo, jag kan nämna att jag har lyssnat sönder låten "True colors" i alla möjliga versioner, och att jag till och med drömmer med den låten som bakgrundsmusik. Fint va?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Drick lite kaffe så ska du få se på TRUE COLOURS!

2010-05-17 @ 13:45:42
URL: http://gerty.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ursäkta felstavningen på colors ;)

2010-05-17 @ 13:46:03
URL: http://gerty.blogg.se/
Postat av: Elin

Grete.. Menar du verkligen att kaffe kommer sist på din vill-ha-lista? Känns ju inte så okej, med tanke på vad det finns för grejer att vilja ha & inte vilja ha här i världen. Jag vet ju i alla fall vad som ligger överst på din lista. Dött alltså. Höhö.

2010-05-17 @ 13:47:57
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Ännsi

VARFÖR lyssnar vi alltid på den låten samtidigt :'( jag tycker det är läskigt och jag ska sjunga den på min kör :)

2010-05-17 @ 16:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0