Baka.

Idag har jag bakat. Jag och "bakning" har en lång historia och jag tror nästan att min vänskap med min BFF är lite byggd på kaksmet. (Vi hade en period under gymnasiet då vi bakade konstant, det fick sig ett abrupt slut en vacker dag, men det är en helt annan historia.)

Anyhow, det jag ville komma till är att det alltid blir så otroligt stökigt när jag bakar. Nästan lite sinnesjukt. Och jag lovar mig själv att ALDRIG mer baka. Man kan lika gärna köpa kakor istället för att baka dom, då slipper man allt det där bökiga.

Så klart, precis som med allt annat i mitt liv, så glömmer jag bort att jag inte tycker om att göra något. Så när jag får en impuls att baka gör jag det. Tills jag inser att jag egentligen inte tycker om att baka alls.

Nu skriver jag det i min blogg. Nästan gång ni hör mig prata på om att baka, kan ni inte ta och slå mig hårt i skallen och hänvisa mig till detta blogginläggJag kommer nämligen aldrig att baka igen.

Tack på förhand!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tänker inte hänvisa dig till detta blogginlägg. Jag gillar när du bakar ;)

2010-05-09 @ 14:55:59
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0