Eurovision Song Contest - semifinal 1.

Eurovision Song Contest. Jag och ESC har alltid haft en väldigt romantisk och fin relation. Vi har förstått varandra, gett varandra en chans och liksom aldrig gjort varandra besvikna så det brister och man blir ... förkrossad. Until now, dvs.

Gårdagens semifinal var oförstådd, chanslös, full av besvikelse och jag är liiite förkrossad. Inget bidrag var något att hänga i julgranen eller att prata om. Belgien kanske, men det var väl också för att det var det enda bidraget som verkade någorlunda normalt. Allt annat var pannkakssmet.

Nu har jag ju hört rykte om att morgondagens semifinal ska vara mycket bättre. Jag ska ge det en chans, känner att jag är skyldig Eurovision det, men jag skulle inte satsa några hästar på det.

Bläh.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du behöver inte satsa några hästar. Det räcker med en falukorvshamster! Kolla skåpet i köket så ligger det nog en där :)

2010-05-26 @ 14:42:47
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vi kan ju annars skratta åt alltihop ;)

2010-05-26 @ 18:27:16
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0