Frustrerad.

Jag har spenderat den senaste halvtimmen med att kolla runt på storbloggarnas bloggar och märker med stor förvåning hur mycket folk felstavar. Det är inte så svårt att stava rätt till ord, och kan man inte komma på hur det stavas kan man alltid googla. Google vet allt. Jag blir lite frustrerad.

Sofia och Elin, som är beroende av bloggar och kaffe, tycker då såklart att jag borde blogga om denna frustration. Men jag känner att det blir en dålig vibb av det. Folk kommer snart att tro att jag är en sur gammal kärring som bara klagar.

Förresten, älskade lilla Sofia, nu och förevigt, så heter det Simmhud. Även om "simhud" är ett ord det med, så stavas just denna Simmhud med två M. Ok?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Inte ok.

2010-05-17 @ 15:37:46
URL: http://gerty.blogg.se/
Postat av: Elin

Det är bra, Grete. Stå upp för ditt namn! Och för dina åsikter så blir världen en trevligare plats för oss alla! Du har mycket frustration kvar än märker vi.

2010-05-17 @ 15:38:15
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0