Inlåst på skolan.

Har fått lite bestående men. Jag, Sofia och Elin inte kunde komma ut från skolan då alla dörrar var låsta. Ja, vi tryckte på nyckel-knappen men inget fungerade(!!!). Det gick så långt att vi började planera läger när vi hittade några SPIIK:are som skulle visa oss vägen ut. Och så klart, som det alltid blir, när en av killarna provade att trycka på nyckel-knappen fungera upplåsnings-saken. Jag vet inte om det var vi som var dumma i huvudet eller om det var killen som hade tur. Men ut kom vi.

Förövrigt så är jag helt slut i huvudet, känner mig lite som en papperskorg. Vill sova men det är tyvärr inte ett valbart alternativ då jag nu ska skriva manus och plugga till dugga. Ack och ve.


Kommentarer
Postat av: Elin

Vill kasta sten på den som kom på att man ska ha dugga, presentation och rapportinlämning på samma dag :(

2010-05-18 @ 22:25:00
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du hittade symbolen jag sökte för att beskriva hur jag känner mig! Papperskorg! Så jäkla briljant!

2010-05-18 @ 22:48:22
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0