Still annoyed.

Jag känner mig fortfarande irriterad efter gårdagens semifinal. Jag kan inte fatta att Anna Bergendahl inte gick vidare när länder som Armenien och Cypern fick sig en finalplats? Det är skumt och dåligt. Sedan gick inte Litauen vidare heller och det var inte kul. Men att Sverige åkte ut, det är liksom ... fel.

Anyhow tänker jag inte bry mig mer. ESC suger och nu har jag insett det med. Bättre sent än aldrig. Och nu behöver jag inte vara orolig över att missa finalen på lördag. Den tänker jag bojkotta. (Dock blir jag glad om Tyskland eller Turkiet vinner, men, jag räknar inte med det). Nu släpper vi detta tema och återkommer aldrig till det igen.

Istället fokuserar vi på fest på lördag. All in!

Idag är det fint väder. Man blir glad. Jag ska hem till Elin och plugga lite. Måste bara hitta vägen till läskiga Norrliden och inte åka fel. Men jag och Berit - vi klarar allt.

Häv it grejt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0