Tandläkare.

Imorgon klockan 10:15 ska jag till tandläkaren. Jag har aldrig haft stora problem med tandläkare utan har snarare alltid tyckt att det har varit "okej". Men nu verkar det har ändrats (undermedvetet) på något sätt.

Jag glömmer nämligen ständigt bort att jag ska till tandläkaren imorgon. Jag har skrivit det i almanackan, jag har skrivit det på armen, jag har skrivit upp det som anteckning i mobilen som lyser upp varje gång jag låser upp knappsatsen, jag har till och med skrivit det på en post-it lapp som är klistrad på dörren. Men jag glömmer bort det ändå. Och när jag kommer ihåg det blir det ett sådant "oh shit, just det"-moment varje gång. Nu tänkte jag att jag bloggar om det lite också, då kanske jag minns det? Kan ju alltid hoppas ... fortsättning följer.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du verkar ju sannerligen kommit ihåg det, för i grupprummet ser jag inte till dig ;)

2010-05-27 @ 10:29:09
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0