The last day.

Sista dagen är kommen. Nu ska vi skriva färdigt B-uppsatsen och lämna in den imorgon. Sedan är det bara en och en halv miljon andra saker som ska göras den här veckan. Längtar så jag dör till nästa måndag då allt är över. Men det är en bra bit kvar tills vi är där.

Helgen har varit kul. Vi hade det trevligt på Beachpartyt och sanden störde mig inte så mycket.  Även om jag numera inte bryr mig så vann Tyskland Eurovision Song Contest, och för den som minns så tyckte jag att den låten skulle vinna, så jag är nöjd. Gårdagen spenderades med massa plugg och sedan ritade jag. Sedan kunde jag inte somna heller, vred och vände mig tills jag nästan blev galen. Väldigt rolig och väsentlig information för den som vill veta.

Eh, lägger upp lite bilder istället!


Kommentarer
Postat av: Elin

Roligt med bildblogginlägg! :) Feejnt.

2010-05-31 @ 12:00:05
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Härliga bilder Gretchen!

2010-05-31 @ 12:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0