Zombie.

Jag har känt mig som en zombie ett tag nu. Känns som allting bara är grötigt och jag vill inte göra något alls. Sedan har det blivit så härligt varmt så det enda man gör är drömmer sig bort till ställen som inte innefattar b-uppsats, marknadsföringslagar och annat trams. Sitter och ritar istället. Mycket effektivt tidsfördriv. Mina händer är helt prickiga av färg och det känns fint att veta att jag fortfarande är som ett dagisbarn när jag kommer i kontakt med tuschpennor. Och det är så jag lever nu.

Ikväll kommer mamma, pappa och Konrad hit. Vi ska fira min födelsedag. Bara 4 dagar kvar nu. Helt fantastiskt, snart är jag gammal.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Verkligen jättegammal ;) Hoppas ni får en mysig helg! Grupprummet var upptaget på måndag så vi får hitta en annan lösning, men bokade det på tisdag mellan 9-15 är det ok trots att det är din födelsedag? Jag får bjuda dig på nåt gott! Puss!

2010-05-21 @ 17:40:12
URL: http://gerty.blogg.se/
Postat av: Elin

Grattis i förskott!

2010-05-24 @ 11:44:09
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0