Blaha.

Jaha. Ny kurs. Igen. Verkar som om det kommer vara mycket att göra nu också. Inte för att det egentligen spelar någon roll, är i Kalmar för att plugga - varför inte göra det då? Men jag undrar hur jag ska hinna allt ... kursen innefattar 4 seminarier, en rapport och en tenta. Utöver detta har jag världens jag-vill-gå-och-dö tenta på fredag och ett medieprojekt vars ambition är högst. Men det här klarar jag. Bara jag får äta lite kakor så klarar jag allt.

Dagen har spenderats på bibblan med Hilda och Sanna och vi har pluggat. Vet inte hur mycket jag lärde mig, men någon koll på saker har jag. Efter det cyklades det till Giraffen. Skulle handla på Lindex men plötsligt funkade inte mitt kreditkort. Och kvinnan i kassan kunde inte tala om för mig om det var mitt kort som var galet eller deras system. Det visade sig vara deras system, för jag kunde handla så mycket jag ville på ICA Maxi. Men lite smånervös var jag. Det hade ju inte varit första gången tekniken sviker (och kom nu inte och säg att kreditkort inte har något att göra med teknik).

Nu ska jag äta pizza (fantasifull som jag är) och diska. Att jag alltid har massa disk är för mig ett mysterium? Det måste nästan vara så att grannarna kommer hit när jag är i skolan och äter på mina tallrikar - det är den enda vettiga förklaringen. Höhö xD

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tror att det är dina högljudda grannar bredvid om borrat ett hål i väggen och kommer på oväntade besök lite då och då ;)

2010-11-09 @ 12:47:21
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0