Bredbandsbolaget.

Telefonförsäljare är jobbiga. Idag ringde dom från Bredbandsbolaget och tyckte att jag skulle köpa en tjänst som gav mig 14 tv-kanaler (som jag redan har vid närmare eftertanke) och med detta skulle jag få en digitalbox för 2000 kr gratis (sedan var den helt plötsligt värd 3000 kr?) och med den här digitalboxen kunde jag spela in program och sedan bli påmind om andra program som den då visste att jag skulle älska. "Men jag tittar inte på TV, jag behöver inte den här tjänsten?" - "Men varför inte då? Du som stressad student kommer älska det här, du vet bara inte om det nu." - "Nej!" - "JO ... varför inte?" ... Jo tack, bli beroende av en tv-tjänst är precis vad jag som student drömmer om.

Nu har jag tagit mitt pick och pack och rymt till skolan för att fortsätta med das processkrivande (dass-processkrivande, höhö). Kom på att anledningen till varför jag saknar motivation säkert har något att göra med den lilla plutt mini-PC'n jag använder. Låter ju vettigt och så ;)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Heja dig!!

2010-11-02 @ 17:04:56
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0