Grete + Teknik = Inte sant.

Det är officiellt. Teknikprylar HATAR mig. Jag stöter bort precis allt som har en sladd eller batteri och det är ett under att jag fortfarande har fungerande lampor hemma (tar i trä så att ingen taklampa faller ner i huvudet på mig, vilket faktiskt har hänt ...). Senaste tillskottet i min lista över teknikprylar som har övergett mig är min router. Igår fungerade mitt trådlösa internet, idag måste jag sitta med en sladd och tillhöra stenåldern. Vad som har hänt? Jag har ingen aning. Routern har funnits bakom en hylla och alltså har jag inte kunnat sätta mig på den eller snubbla över den eller liknande, men ändå är den död. Uuurgh, precis det jag behöver.

Annars tampas jag fortfarande med processkrivandet, och i skrivandets stund går det inte så bra. Har fyra inlägg kvar att skriva och istället för att ta tag i dom så tillagar jag soppa (vilket tar tid) och städar i badrummet. Får heller ingen kontakt med familjen som är i Australien och börjar oroa mig för om dom kanske har blivit uppätna av en känguru.

Nåja, ska nog börja skriva lite på ett inlägg nu. Ska bara ringa mamma några gånger till.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kanske åskan som varit framme?? Prova att dra ut sladden och låta den vara av i en halvtimme, sätt i sladden och starta den. TeSTA! Kan funka ;)



Du kan ju vara lugn! Jag har sex inllägg kvar....IIIIH =( MEN DETTA LÖSER VI!!!



Vi ses imorn!

2010-11-04 @ 11:00:22
URL: http://gerty.blogg.se/
Postat av: Elin

Det är bara att omfamna stenåldern vännen! Jag kör med sladd och jag trivs bra med stenåldern. Särskilt när min sladd säkert är 20 meter längre än vad jag behöver ;)

2010-11-04 @ 19:14:10
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Elin

Dessutom har jag 7 ofungerande lampor, men det är bara mysigt.

2010-11-04 @ 19:14:25
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0