I've survived.

Det är fredagskväll och jag bloggar. Vilket betyder att jag lever. Vilket i sin tur betyder att jag har överlevt dagen. Vilket i sin tur betyder att jag har överlevt tentan. Och humöret är rätt så på topp, vilket alltså betyder att tentan gick bra. Hurra. MEN ... som jag sa innan, "man ska inte ropa hej förrän man har kommit över ån." Faktiskt.

Imorgon är det äntligen MEM-fest. Så kvällen ska spenderas med att baka äppelpajer och förbereda outfits för morgondagen, detta tillsammans med Sanna och Ulla. Och Idol :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

BRA JOBBAT! Imorgon ska vi fira oavsett hur det går för mig höhö!!! Puss

2010-11-12 @ 22:23:58
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0