Last night.

Klockan är lite efter 4 och jag sitter fortfarande i pyjamas. Börjar smått inse att jag förmodligen inte heller kommer ha på mig något annat idag. Söndag - en dag man kan vägra allt. Vet inte om jag ska älska det, eller om det bara är pinsamt och man borde dra något gammalt och illaluktande över sig. Dilemma.

Hur som helst, gårdagen var otroligt lyckad. Förfest hos Sofia där med såväl gamla som nya, och väldigt trevliga, kontakter och Elin bevisade att hon inte har någon tekniskuppfattning, ge henne inte din mobiltelefon för chansen är stor att hon ringer upp personer man inte borde ringa upp. (Men jag tycker om dig ändå Elin.)

Efter förfesten var det Palace. Sofia hade skrivit upp mig på listan och jag fick gå före alla andra i kön. Det kändes faktiskt riktigt coolt, som om jag var värsta huvudrollen i en film. Haha.

Kvällen var som sagt väldigt trevlig. Dock blev det skitkallt påvägen hem och jag börjar frukta att den där kalla vintern som man har blivit förvarnad om faktiskt är på gång. Inte bra.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det var DANS DANS DANS! Tack för en superkul kväll! Vi ses imorgon. Puss (Mina homies diggar dig som fan)

2010-11-07 @ 19:50:13
URL: http://gerty.blogg.se/
Postat av: Sofia

Btw. Nu väntar jag på bilder här i bloggen...DU knäppte ju en del i lördags ;)

2010-11-07 @ 19:51:22
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0