Måndag.

Inatt drömde jag något helt otroligt underbart. Snön hade smält bort och allt var grönt och blått och solen sken och blaha, allt var som det helt enkelt bör vara. Och jag minns att jag tänkte "YEEES, nu kan jag och Berit cykla vart vi vill". Det visade sig bara vara en dröm. Det vita vädret håller i sig och jag tänker inte ens låtsas att jag tycker om det. Jag hatar snö.

Idag är det måndag. Vilket i sin tur betyder tisdag imorgon, och tisdag = seminarium. Jag har inte läst något i boken än och känner mig väldigt optimistisk till att hinna allt som hinnas ska. För vi vet ju alla att effektivitet och jag går hand i hand. Kan inte någon skriva seminarieuppgiften åt mig? Snääälla?

Kommentarer
Postat av: Elin

Seminarieuppgifterna är det värsta måndagsnöjet jag kan tänka mig. Ändå är det det man måste ägna sig åt då man är så tidsoptimistisk att man inte börjar innan, trots att man lovat sig själv ett flertal gånger ;) Lycka till med läsningen av de två tråkigaste kapitlen någonsin och med sammanfattningen därefter! Tillsammans är vi starka ;) Puss

2010-11-29 @ 13:20:33
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Härligt! Vi ligger lika bra till och nu är jag hungrig. Ska nog luncha innan jag börjar...också ;)

2010-11-29 @ 14:12:28
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0