Min mat-och-sov klocka är trasig.

Dygnsrytmen efter seriebloggandet är fortfarande off, somnar inte alls och sedan är det nästan lite pinsamt hur jag inte stiger upp. Detta påverkar givetvis mat-schemat också. Inatt var jag så otroligt nära på att börja tillaga spaghetti Carbonara, men tänke att någon måtta får det vara och gick o läste en bok istället. Varför är jag så otroligt duktig på det här? Att vända upp och ner på dygnet? Men har man en talang så har man.

Utöver det konstiga sov-schemat så är det faktiskt en riktigt trevlig dag. Ska snart börja göra mig i ordning och iväg till Sofia. Verkar nämligen som om årets tjejfest är i rullning.

Nu: diska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0