Sönderkokt.

Tröttheten dominerar. Känner mig helt sönderkokt i hjärnan. Men klockan 19:53 är för tidigt att gå och lägga sig ... istället dödar jag lite tid med att blogga.

Sitter och pysslar med min outfit för MEM-festen. Försöker få ihop en trovärdig (och snygg) Legally Blonde-outfit, men tyvärr går det inte så bra. Hitta inga "advokatskläder" i rosa, så det får bli en topp och en kjol. Alltså ser jag typ ut som en vanlig collegeparty-tjej i kort kjol med stor passion för rosa. Tips på hur man ska få in lite mer Elle Woods i det hela? Ska jag behöva ta med en lagbok och citera olika paragrafer?

Hm ...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det där sista var ju en bra grej!

2010-11-11 @ 13:14:36
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0