Skärpning.

Oj så bra det gick med att förbättra sig. Här är det fortfarande öken. Börjar återfå fattningen som jag tappade för ett tag sedan och vädret är kallt. Enligt pålitliga källor ska det bli den kallaste vintern på 1000 år. Nu hoppas och ber jag bara att dessa pålitliga källor pratar strunt.

Ikväll är det näst-sista Kårkvällen och jag ska minsann dit och gråta lite. Känns oerhört sorgligt att dom stänger Kåren. Vad ska vi göra sen? Vet inte heller om jag har möjlighet att medverka vid den absolut sista Kårkvällen och det småsuger lite, men life goes on.

Känns bra att ha komponerat ihop ett blogginlägg.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Elin

Känns bra att du är med ikväll i alla fall. Och att du komponerat ihop ett blogginlägg. Mer sånt! :)

2010-10-23 @ 18:20:18
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vilka är dessa pålitliga källor?!?!?! JAg ser inte fram emot ännu en kall vinter. Isf stannar jag inne och blir en galning med äcklig lägenhet som lever på kall ravioli på burk.

2010-10-27 @ 18:23:23
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0