Bara lite klagande.

Varför kan inte diskberg diska sig själva? Jag ber inte om så mycket, jag menar jag duschar ju mig själv, så varför kan då inte en tallrik göra detsamma? Åtminstone idag när jag verkligen inte orkar göra det själv?

Allt jag äter smakar papp. Känns inte så motiverande att äta massa då. Har oliver hemma, men smaklösa oliver är äckliga, ifall ni någonsin har undrat ...

Är åtminstone färdig med seminarieuppgiften, men det var svårare än jag hade trott. Var i princip färdig när jag vaknade imorse men att få till ett slut var så omotiverade och svårt att jag nästan gav upp. Har aldrig i hela mitt liv jobbat så hårt med en halv sida, men jag fick till det tillslut. Hurra för mig.

Nu ska jag lägga mig i sängen, dricka lite te och läsa i den röda boken. Roligare än så blir det inte.

Och nu hoppas vi alla på att morgondagen kommer innebära en friskare Grete, tack på förhand :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Det där med diskberg är en knivig situation :)

2010-09-28 @ 15:52:54
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0