Glass och 90210 ...

... det får summera dagen idag. Klockan är 20:16 och jag har fortfarande inte stigit upp och planerar förmodligen inte att göra det heller. Ibland behöver man dagar då man vägrar allting.

Gårdagen var väldigt rolig. Började med en liten förförfest hos Sofia och sedan hann vi med två ytterligare fester. Träffade massa nya människor, vars namn jag aldrig kommer minnas och satt på en soffa som mitt i allt kollapsade, hej blåmärke! (Gör faktiskt ont, kan inte sitta ordentligt :P) Sedan var vi på Kåren och dansade. Kommer sakna stället när det stänger :/

Ja, vad mer? Är nästan färdig med veckans seminarieuppgift, vilket känns fint ... behöver alltså inte stressa ihjäl mig imorgon. Och min lägenhet ser ut som ett bombnedslag. Alltid lika trevligt.

Ska fortsätta äta glass nu och titta lite mer på 90210 ... Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur mår gumpen?? (eller stjärten som det heter på riktigt!)

2010-09-27 @ 09:26:04
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0