Stööörd.

Idag stör jag mig. På väldigt mycket. Jag stör mig på att jag är jättetrött, fastän jag har sovit ordentligt inatt, jag stör mig på jag inte vet hur jag ska läsa litteraturen, jag stör mig på att jag inte vet om det jag läser är "av värde" eller inte, jag stör mig på att vissa gymnasieskolor är segast i världen, jag stör mig på att mina linsor är skitjobbiga, jag stör mig på vissa personer som är dumma i huvudet och inte fattar det själva, jag stör mig på att jag inte hinner med allt som jag måste hinna ... Kort och gott, jag stör mig på allt idag. Muntert. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi får ta det lite lugnt med vårt störande objekt examensarbetet idag och så blir du peppad och pigg till kvällen! Du kan till och med få smaka min tomat som jag inte vill ha från mackan! Det du, det är det inte många som får minsann. Bara du i hela bibblan faktiskt. Exklusivt. PUSS OCH KRAM (och folk kommer alltid vara lite dummare än oss, det är bara att vänja sig).

2011-04-05 @ 12:27:41
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja du verkar då väldigt störig idag! Kanske kan muntras upp lite ikväll med mys?? =P

2011-04-05 @ 14:54:43
URL: http://gertys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0