Wouuuw.

Jag är segast i världen på att blogga, yes I am. Men jag gör mitt bästa, och bättre än så kan man faktiskt inte göra ... haha. Roligt då att när jag väl sätter mig ner och ska blogga så kan jag inte komma på något vettigt att skriva. Det är måndag, helgen har varit väldigt trevlig och examensarbetet är på tapeten. "Fullt Ös" ska bli det bästa som någonsin har gjorts ... dvs, om fler gymnasieskolor svarar i telefon när man ringer ;) Seedan så trillade jag med cykeln idag. Det händer inte ofta, och enbart när det beror på andra saker, men idag var det mitt klumpiga jag som såg till att Berit och jag trillade. Det gör ont när jag tittar på min cykelkorg och jag har fått ett fint blåmärke på benet. Men jag överlevde.

Nu ska jag fortsätta läsa lite i böcker till teorikapitlet och kanske även äta lite middag.

Kommentarer
Postat av: Elin

Fullt ös på bibblan idag!

2011-04-05 @ 12:17:47
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0