Efter ett långt uppehåll ...

Nu är det dags, att ta tag i saker igen och inte längre fly verkligheten. Visserligen är det fortfarande "mellandagar" men julen är över och skolan kräver ens uppmärksamhet. Jag har fyra uppgifter som ska lämnas in den 13 januari och jag har gjort lite mer på en och knappt påbörjat på en andra. Allt som allt är det typ 10 + 6 + 3 + 4 sidor som ska komponeras ihop, och för den som inte kan räkna betyder det 23 sidor totalt. Buhu.

Julen har varit supertrevlig. Tror ärligt talat att det har varit den jag har tyckt om bäst hittills. Med finfina julgranar, personer och julklappar. Känns aningen deprimerande att den är över, men det kommer en ny nästa år :)

Nu ska jag sätta igång, woohoo! Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0