Juletider.

Måste bara tala om för alla som vill veta att Jedward har tagit semester. Eftersom det är jul om en vecka har "Lipstick" tagits bort som min ringsignal och ersatts med den jättefräcka "A hiphop carol (Jingle Bells)".

Låtarna påminner faktiskt lite om varandra, så jag har inte ens reflekterat över att jag har bytt ringsignal. Kort och gott, jag är sååå in touch med verkligheten just nu. Hoppas, tror och önskar att kommande vecka inte kommer tära så mycket på krafterna. Men vi börjar med ett småtragiskt event, Sofias hejdå-party imorgon. Jag vet inte HUR jag ska klara mig utan min kompis, men det ska nog gå. I will survive ;)

Nä, så att go'natt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Yeah! You will survive! ...Och den kungliga hufvudstaden är bara 3,5 timmar bort ;)

2011-12-19 @ 11:35:43
URL: http://gertys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0