Modell för en dag.

 

Idag har jag fått prova på att vara modell. Fy vilket hästjobb, verkar mycket lättare än det är. Man ska le, le naturligt, man ska inte se död ut med blicken, man ska visa upp produkten samtidigt som man måste tänka på tusentals andra saker också. Men det var kul, inget man får uppleva varje dag liksom. Blev proffsminkad och fixad i håret och kände mig väldigt snygg, och jag är glad att jag får göra det igen på onsdag. Sedan får det dock räcka! No more modelling for me ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: Chph

Du är alltid väldigt snygg! :)

Det ska bli kul att se lite bilder sen:)

2011-12-13 @ 13:38:10
Postat av: Sofia

Löve it!

2011-12-14 @ 11:37:44
URL: http://gertys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0