Segheten själv.

Det är tisdagkväll och bara början på veckan. Ändå behöver jag helg sooo bad just nu. Klockan är 20:14 och jag tänker gå och lgga mig om 45 minuter. Klockan 9 är väl en alldeles utmärkt tid för en 22-åring att lägga sig på? Har ju ändå ytterligare en fotografering imorgon och påsar under ögonen passar sig inte så jättebra med vårt varumärke.

Annars så är det Lucia idag, en dag jag aldrig riktigt har fattat mig på, och jag funderar på om jag ska köpa en biljett hem till nästa vecka. Lägenheten är stökig och jag tänker inte ens bry mig om att städa den. Slötittar på Vänner istället ... och pluggar inte ett enda dugg. Med andra ord så är jag inte världens duktigaste idag. Men jag tar igen det vid ett senare tillfälle. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0