Söndag.

Det är söndag och bara 2 små dagar kvar tills jag får ha, vad man kan uttrycka som, jullov. Jag längtar så jag blir galen. Efter gårdagens stodstädning och stora bestämmelse att för en dag skita i allt skolarbete, måste jag idag vara dubbelt så duktig ... är jag det? Nej, åtminstone inte än. Men dagen är inte slut än, så jag kanske kan lyckas någorlunda snart ändå.

Gårdagskvällen var väldigt trevlig. Bakade cupcakes hemma hos Sarah och tittade på filmen "The Change Up". Så rolig, precis en typisk Grete-film. Jag fick till och med hålla igen skrattet på vissa ställen, hade nog blivit kompislös om de fick se min riktiga kiss & bajs-humor. Very funny ;)

Nej, nu ska jag faktiskt ta tag i lite skolarbete. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha jag älskar din humor!!

2011-12-18 @ 21:33:59
URL: http://gertys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0